Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen
Deel deze pagina

Melissa de Bruin

Back Office Medewerker

“Wij zijn een ‘laatste station’ voor de meest complexe vragen”

“De honderd Back Office collega’s bij Stater zijn verdeeld over vijf teams. Mijn team richt zich op rente en aflossingen. Ook zijn wij een soort ‘laatste station’ voor complexe vragen waar andere collega’s niet uitkomen. Denk aan correcties en achterstanden die zo lang geleden zijn ontstaan dat het overzicht kwijt is. Vanuit mijn ervaring bij Stater vind ik dit juist de leukste vragen om me in vast te bijten.

Check: tienduizenden brieven

Als Back Office medewerker voer ik diverse berekeningen uit. Denk aan correcties op de hypotheek of klantverzoeken, zoals het terugdraaien van een aflossing. Ook controleer ik processen, zoals een renteaankondiging waarvoor tienduizenden brieven worden verstuurd. Dit soort aankondigingen checken we uiteraard grondig. Tot slot test ik nieuw gebouwde functionaliteiten in het internationale Stater Hypotheken Systeem (iSHS). Werkt alles naar behoren? Beïnvloedt de nieuwe functie de andere processen? Kortom: veelzijdig werk met volop inhoudelijke uitdaging.

Wat past bij jou?

We krijgen bij Stater veel vrijheid om ons werk goed te doen. Op een manier die bij je past. Wil je veel rondlopen tussen afdelingen, verbeterprojecten en controles oppakken? Dat kan. Zo zetten we regelmatig een 100-dagenverbeterplan op, om een concreet doel te behalen. Maar als je liever zelf geconcentreerd werkt aan verzoeken, dan kan dat ook. Vorig jaar heb ik mijn WFT-diploma gehaald, uit interesse en om me verder te ontwikkelen in mijn functie. Ik vind het prettig dat Stater hiervoor de ruimte biedt.”